• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

جشن قرارداد وام 758 هزار واحدی نهضت ملی مسکن با بانک ها

  • کد خبر : 37174
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
جشن قرارداد وام 758 هزار واحدی نهضت ملی مسکن با بانک ها

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت نهضت ملی مسکن از اجرای قرارداد بیش از ۷۵۸ هزار واحد از این پروژه توسط بانک های عامل خبر داد.

اخبار اقتصادی و به نقل از «ایرنا»؛ احمد خادمیان مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر طرح نهضت ملی مسکن از مشارکت بانک های دست اندرکار در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای طرح ملی نهضت مسکن تا پایان سال 1402 بیش از یک میلیون و 713 هزار واحد برای دریافت تسهیلات به بانک ها ارائه شد و بانک ها تاکنون با 758 هزار و 71 واحد قرارداد منعقد کرده اند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت نهضت ملی مسکن ادامه داد: عملکرد بانک های فعال در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در ابتدای سال 1402 معادل 255 هزار و 478 قرارداد بود که این رقم به 758 هزار و 71 رسید. قراردادهای اسفند ماه سال گذشته

خادمیان افزود: تعداد قراردادهای منعقد شده در سال گذشته 502 هزار و 593 واحد بوده است. وی میزان مشارکت بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن را بالاتر از سایر بانک ها عنوان کرد.

خادمیان تصریح کرد: در سال جدید با توجه به شعار سال رهبر انقلاب، تقویت مشارکت بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن برای واحدهای معرفی شده از سوی وزارت راه ضروری است. و توسعه شهری .

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت نهضت ملی مسکن ادامه داد: همکاری بانک ها در سال گذشته با تاکید شورای عالی مسکن و وزارت راه و شهرسازی تقویت شد و انتظار می رود همکاری بانک ها در سال جدید افزایش خواهد یافت.

وی همچنین اظهار داشت: در سال گذشته کارمزد تسهیلات ودیعه مسکن از 40 به 80 همات افزایش یافت. علاوه بر این، نرخ سود خط نیز از 23 درصد به 18 درصد کاهش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37174

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.