• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

تمدید مجوزهای اکتشاف بلاتکلیف

  • کد خبر : 40063
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
تمدید مجوزهای اکتشاف بلاتکلیف

اکوایران: شورای عالی معادن با گسترش مجوزهای اکتشاف برای شش گروه معدنی موافقت کرد. البته این تمدید تنها منوط به ارائه درخواست در زمان اعتبار مجوز می باشد.

اخبار اقتصادی؛ رضا محتشمی پور، معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت (سمت) در اطلاعیه ای نوشت: در جلسه خردادماه در خصوص نحوه تمدید پروانه های اکتشاف منقضی و بلامحل (بلاتکلم) شوراي عالي معادن در تاريخ 8/1403 تصميم به تمديد پروانه‌هاي اكتشاف براي كليه مواد معدني گروه‌هاي شش‌گانه صرفاً به شرط ارائه درخواست در زمان اعتبار پروانه اكتشاف نمود.

وی افزود: بر اساس تبصره 4 ماده 12 قانون معادن، مصوبه شورای معدن قطعی و لازم الاجرا است.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: بنا به درخواست معاونت امور معادن و فرآوری مواد در خصوص نحوه تمدید پروانه‌های اکتشاف منقضی و بلاتکلیف، در پاسخ به مکاتبات و درخواست‌های متعدد واصله از ادارات کل تابعه و سایر موارد. مراجع قانونی مبنی بر کمک به تمدید مجوزهای اکتشاف برای منونه و به منظور ایجاد و حفظ وحدت عمل و پرهیز از هرگونه اظهارنظر شخصی و سلیقه ای، از تاریخ ابلاغ این مصوبه، تمدید مجوزهای اکتشاف برای هر شش نفر گروه های مواد معدنی طبق قوانین و مقررات جاری فقط منوط به ارائه درخواست می باشد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40063

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.