• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

بهترین برندهای لباس ایرانی در سال 1402

  • کد خبر : 35257
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
بهترین برندهای لباس ایرانی در سال 1402

اگر سری به اینستاگرام زده باشید متوجه خواهید شد که برندهای ایرانی زیادی در حال فعالیت هستند که هر کدام برای یک گروه از جامعه که سلیقه خاص دارند,لباس طراحی و تولید می کنند.ما هم در این مقاله قصد داریم تا بهترین برندهای ایرانی را به شما معرفی کنیم و ببینیم که کدام یک موفق تر و البته حرفه ای تر عمل می کنند.

توجه داشته باشید که برخی از برندهای داخلی تنها در یک زمینه فعالیت می کنند,برای مثال هاکوپیان که قطعا نامش را در بیلبوردهای شهر و تبلیغات تلویزیونی دیده اید بیشتر در زمینه طراحی کت شلوار و لباس های مردانه کار می کند.از طرفی دیگر بسیاری از این برندها اجناس خودشان را به کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عمان و امارات هم صادر می کنند که افتخاری برای ما می باشد.

بهترین برندهای لباس ایرانی

در طول چند سال اخیر شرکت ها و البته برندهای زیادی شروع به فعالیت کردند که این حجم از اهمیت به پوشاک در ایران بسیار عالی به نظر می رسد.ما هم امیدواریم تا با معرفی این برندهای موفق بتوانیم شما دوستان عزیز را مجاب به رقابت با این برندها کنیم تا کیفیت پوشاک ایران روز به روز افزایش پیدا کند.

نوین چرم

نوین چرم که نام اصلی اش نوین ‌ایده ‌پوش‌ فردا می باشد که فعالیت خود را از سال 1382 شروع کرد.بیشتر اجناس این برند در زمینه پوشاک بوده و با این حال اکسسوری ها و البته کفش های مختلفی را هم تولید می کند.قیمت کارهای نوین چرم نسبت به سایر برندهای چرم به نسبت بالا بوده و دلیل قیمت بالا هم کیفیت عالی و البته دوخت بسیار تمیز محصولاتش است.

گروه بازرگانی نوین چرم تا به امروز به افراد مشهور (سلبریتی) زیادی در زمینه مارکتینگ و پروموت کردن محصولاتش همکاری داشته که از مهم ترین آنها می توانیم به بهرام رادان و محمد رضا گلزار اشاره کنیم.

بادی اسپینر

اگر به دنبال یک برند قدیمی و در عین حال خوش قیمت هستید که تمام لباس های مورد نیازتان را از آن تهیه کنید,پیشنهاد ما بادی اسپینر است.شروع فعالیت این برند از سال 1386 بوده و تا به امروز نزدیک به 43 شعبه در سراسر کشور دارد که بهترین آنها را می توانید در شهرهای مطرح مانند تهران و کرج مشاهده کنید.شاید برایتان جالب باشد که بدانید بادی اسپینر در ابتدا با هدف طراحی و تولید لباس های مردانه پا به عرصه گذاشت و به مرور زمان لباس های زنانه را هم به کارهای خود اضافه کرد و توانست فروش بالایی را تجربه کند.

به گفته خود طراحان برند بادی اسپینر,تمام طرح ها به طور کامل اختصاصی خود شرکت بوده و به هیچ عنوان کپی برداری نمی شود.با این حال ما متوجه ساده و در عین حال قیمت مناسب بودن کارهای این گروه شدیم که بیشتر مردم معمولی که اهمیت زیادی به ترندهای مد نمی دهند را مورد هدف قرار می دهد.دلیلش هم این است که طراحی خاص یا جالبی که عجیب به نظر برسد در لیست محصولاتشان ندیده ایم که البته هیچ مشکلی ندارد.

ال سی من

قطعا بسیاری از شما نام این برند را شنیده اید و می دانید که بیشتر در زمینه تولید و طراحی لباس های مردانه فعالیت دارد.برادران الیاسی برای اولین بار در سال 1355 پا به عرصه واردات پوشاک ایتالیایی و اروپایی گذاشتند و به مرور زمان دامنه کارهای خودشان را گسترش دادند.کارهای پوشاک ال سی من توسط کارخانه های تولید پوشاک ترکیه انجام می شود و می توان گفت که پارچه های به کار رفته در محصولات از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

اولین کارخانه تولید پوشاک داخلی برند ال سی من در سال 1393 ایجاد شد و به گفته حودشان از بهترین تجهیزات صنعتی دنیا و البته طراحان ایرانی در این مجموعه استفاده می شود که بسیار حائیز اهمیت است.به هر حال اگر هم شما هم به دنبال خرید لباس با کیفیت و البته با قیمت متعادل هستید,پیشنهاد ما ال سی من است.

سری کرن

شاید بسیاری از شما دوستانی که در حال خواندن این مقاله هستید,تا به حال نام برند سری کرن را نشنیده باشید.اما باید بگوییم که این برند نوپا که در سال 1401 فعالیت خودش را شروع کرد,طرح هایی را می زند که در کمتر فروشگاه ایرانی خواهید دید.دلیل اینکه ما سری کرن را در لیست خود قرار داده ایم این است که طراحی هایی که می کند بسیار متفاوت بوده و از طرفی هم از بهترین مواد اولیه و پارچه ها در محصولات خود استفاده می کند.

به گفته خود مدیران برند سری کرن,شما می توانید فایل خام تمام طراحی ها را از بخش تماس با ما دریافت کنید و ببینید که کارها کاملا اختصاصی هستند.از طرفی در داخل سایت یک بخش با نام استودیو سری کرن وجود دارد که برخی از طراحی های سه بعدی خودشان را به نمایش عموم می گذارند.البته در ابتدا پیدا کردن خیاط ماهر برای دوخت چنین لباس هایی بسیار سخت بود و تا به امروز هم این برند به دنبال خیاط ماهر (در حد خیاط های اروپایی) می گردد.برای مشاهده طرح های کامل این برند می توانید وارد سایت یا اینستاگرام سری کرن شوید.

نتیجه گیری

در آخر هم این را بگوییم که برندهای ایرانی زیادی وجود دارند که متاسفانه نمی توان تمام موارد را در این مقاله جای داد.از طرفی این سه برند ذکر شده می توانند طراحی اختصاصی لباس برای شما انجام دهند که البته قیمت تمام شده کار بستگی به تعداد و البته نوع سفارش شما خواهد داشت.معمولا سفارش های اختصاصی تنها برای شما بوده و به هیچ عنوان نباید برای فروش عمومی قرار داده شوند و در این صورت می توانید از برند مورد نظر شکایت کنید.همچنین اگر یک پارچه عالی و گران قیمت دارید و می خواهید لباس مورد علاقه خودتان را با بهترین کیفیت دریافت کنید,می توانید به جای دادن آن به یک خیاط گمنام از این برندها کمک بگیرید.

اگر به دنبال خرید لباس از برندهای دیگر هستید,بهتر است در ابتدا به نظرات سایر خریداران در سایت های مرجع و البته صفحات اینستاگرام مراجعه کنید که مبادا بعدها از خرید خود پشیمان شوید.

موفق باشید.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=35257

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.