• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
2

افزایش قیمت پژو پارس ظلم زور است/ اگر واردات انجام می شد ایران خودرو نمی توانست خودکشی کند!

  • کد خبر : 39406
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
افزایش قیمت پژو پارس ظلم زور است/ اگر واردات انجام می شد ایران خودرو نمی توانست خودکشی کند!

به گزارش اخبار اقتصادی، پس از نارضایتی خریداران و متقاضیان پژو پارس پشت وعده ایران خودرو در تحویل خودروهای 1402 با قیمت توافقی قبلی و اصرار افزایش قیمت جلال رشیدی کوچی امسال در گفتگو با خبرنگار رکنا حضور و دخالت نهادهای نظارتی مانند سازمان بازرسی و قوه قضائیه را بعید خواند.

وی گفت: این ظلم است که نمی توان با مردم خودروی تحویل سال گذشته را به قیمت امسال محاسبه کرد و در صورت عدم توانایی آنها را وادار به عقب نشینی کرد. در عین حال به افرادی که تکنولوژی آنها به سه دهه قبل می رسد، خودرو می دهند. دلیل آن حمایت بی چون و چرای دولت های مختلف از خودروسازان است.

این نماینده مردم مرودشت در مجلس یازدهم اظهار داشت: در واقع باید بمیریم که یکی از سران ایران یعنی خودرو می گوید: همان طور که 30 سال مردم را کشتیم، 6 ماه دیگر هم این روند را ادامه دهیم. “

وی ضمن ابراز تاسف از وقوع چنین اتفاقی در دولت مستضعفان با توجه به دخالت سازمان بازرسی و قوه قضائیه در این زمینه، گفت: نهادهای کنترلی می توانند وارد شوند اما این کار را نمی کنند، همانطور که قبلاً این کار را نکرده اند. .

رشیدی کوچی در بخشی دیگر از اظهارات خود موضوع عدم واردات خودرو را مطرح کرد و گفت: اگر واردات انجام می شد -البته با تعرفه معقول نه با تعرفه 150 یا 250 درصدی- قیمت پژو پارس قطعا به 800 نمی رسید. میلیون تومان امروز و ایران خودرو نتوانست گردنش را آویزان کند.

وی افزود: متأسفانه خیلی ها بدهکار هستند، بنابراین خیال خودروسازان راحت می شود که هیچکس به فکر آنها نیست. بقیه تاپیک ها فقط برای نمایش است.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39406

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.