• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

از امروز آغاز طرح امنیت غذایی کودک/یارانه 120 هزار خانوار افزایش یافت

  • کد خبر : 30571
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
از امروز آغاز طرح امنیت غذایی کودک/یارانه 120 هزار خانوار افزایش یافت

اکوایران: در راستای طرح امنیت غذایی کودک، از امروز یکشنبه در راستای افزایش کمک به دهک های کم درآمد جامعه، مبلغ 600 هزار تا یک میلیون تومان به یارانه 120 هزار مسکن اضافه می شود. .

از امروز یکشنبه ۷ آبان، دولت بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان اعتبار برای خرید غذا به خانواده‌های دهک‌های ۱ تا ۷ که نمودار رشد فرزندشان تغییر کرده است، اعطا می‌کند.

بیش از 120 هزار خانه از سوی وزارت بهداشت به وزارت تعاون ارائه شده است. در این طرح به ازای هر کودک زیر 5 سال دارای مشکل رشد در دهک های 1 تا 5، یک میلیون تومان و در دهک های شش و هفت، 600 هزار تومان به مبلغ کالاهای الکترونیکی آنها اضافه می شود. لازم به ذکر است کودکان بالای 5 سال از شمول این طرح خارج خواهند شد.

علیرضا عسگریان معاون رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای تضمین امنیت غذایی 2 کودک این خانوار، یک میلیون و 200 هزار تومب برای دهک های ششم و هفتم درآمدی نیاز است. همچنین یک میلیون تومان برای خانوار مربوطه در دهک های درآمدی یک تا پنج در نظر گرفته می شود.

همچنین معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رفاه و امور اقتصادی از افزایش 11 قلم کالا به 16 قلم و الحاق سبزی و میوه به این طرح خبر داد. مشمولان این طرح می توانند با مشاهده لیست فروشگاه های اپلیکیشن «شام»، این اقلام را که دارای بارکد منحصر به فرد هستند، خریداری کنند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30571

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.