• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

آیا مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شده است؟

  • کد خبر : 33401
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
آیا مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شده است؟

اکوایران: رئیس سازمان توسعه تجارت از تمدید مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی تا پایان یکشنبه شب (26 دی ماه) خبر داد، اما سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی انجام نشده است. هرگونه اطلاعیه در این خصوص

اخبار اقتصادی: در راستای اجرای طرح فروش خودروهای وارداتی با مجوزهای لازم (استاندارد، زیست محیطی و …) از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برای متقاضیان مرحله اول، مرحله هفتم از چهارشنبه گذشته اجرا شد. . (22 دی) امکان ثبت نام و درخواست سه اولویت از بین 12 خودروی وارداتی عرضه شده توسط شش شرکت واردکننده از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به مدت سه روز فراهم شد.

با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در این دوره عرضه خودروهای وارداتی سه روز در نظر گرفته شده بود، این مهلت تا ساعت 23 و 59 دقیقه شب گذشته (جمعه 24 دی ماه) فعال بود و طبق اعلام اولیه، شب گذشته این مدت به تا پایان نزدیک است؛ مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، اگرچه با اشاره به اینکه برخی از کاربران در ثبت نام خود با مشکل مواجه شده اند، از تمدید مهلت ثبت نام تا ساعت 23:59 روز یکشنبه (27 دی ماه) خبر داد.

در این مرحله باید گفت 12 مدل خودرو عرضه شده است که 7 مدل از آنها دارای قیمت ثابت در مبادی ورودی و 5 خودرو دارای قیمت فاکتور در مبادی ورودی هستند و تنها متقاضیانی هستند که در اسفند ماه سال گذشته حساب وکالتی افتتاح کرده و 500 میلیون تومان در حساب پروکسی خود مسدود شده اند. . حساب به آنها اختصاص داده شد، آنها امکان انتخاب و ثبت درخواست خودرو را داشتند.

لازم به ذکر است همانطور که رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرده است، اما تاکنون سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی این موضوع را تایید نکرده و هیچ اطلاعیه ای در این زمینه نداشته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=33401

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.