• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

آخرین مهلت ویرایش خودروها در سیستم یکپارچه.

  • کد خبر : 25674
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
آخرین مهلت ویرایش خودروها در سیستم یکپارچه.

به گزارش اخبار اقتصادی– امروز آخرین مهلت ویرایش خودروهای مشتریان برای هر دو مرحله سامانه یکپارچه است که قرار بود سال آینده تحویل داده شود و از دوشنبه آغاز شده است؛ پس از این مدت، مشتری باید به سایت خودرویی که انتخاب کرده مراجعه کند و برای تکمیل مراحل ثبت نام، هزینه خودرو را پرداخت کند.

به گزارش شفقنا اکامی به نقل از ایسنا، از روز دوشنبه (۳۰ شهریور) تا امروز پنجشنبه (۳ شهریور) سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو برای ویرایش خودروهای مشتریان، امکان دریافت خودرو در سال جاری فعال شد.

برای این کار متقاضیان باید قبلا از قسمت جزئیات سفارش با وارد کردن مشخصات کاربری خود گزینه لغو سفارش را انتخاب کنند تا خودروی قبلی حذف شود. پس از ابطال سفارش هر متقاضی از سبد محصولات درج شده در سایت، امکان انتخاب محصول فراهم شده است تا بتوانند خودروی جدید خود را انتخاب کنند.

این امکان به دلیل اجرای تخصیص خودرو از ظرفیت‌های خالی موجود برخی شرکت‌های خودروسازی و با توجه به عدم پذیرش و قطع ظرفیت‌های موجود، در راستای اجرای مصوبه کارگروه خودروی رقابت است. شورا و با هدف تسهیل شرایط برای متقاضیانی که در سامانه ثبت نام کرده و دارای پروفایل به عنوان کاربر هستند، همیشه. این مهلت امروز (پنجشنبه) پس از چهار روز به پایان می رسد و تاکنون صحبتی مبنی بر تمدید آن نشده است. پس از اتمام این مدت زمان تعویض خودرو، مشتری باید به سایت سازنده خودرو مراجعه کرده و برای تکمیل مراحل ثبت نام، مبلغی را واریز کند.

پس از ارسال لیست اولویت بندی شده به شرکت های خودروسازی و اطلاع رسانی به متقاضیان، پرداخت در مدت پنج روز قابل انجام است.

بدیهی است در صورت وجود متقاضی خودرو با ظرفیت بیش از ظرفیت موجود در فصول اعلام شده، تخصیص طبق اولویت های از قبل تعیین شده انجام می شود.

کلیه شرکت کنندگان در مرحله اول و دوم فروش تلفیقی خودرو که در سال بعد نوبت به دریافت آن رسیده بود (از جمله مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو که در مرحله دوم فروش عرضه محصول نداشتند) توانستند از آن استفاده کنند. این فرصت برای ویرایش

لازم به ذکر است مشتریانی که در این تاریخ برنامه ریزی شده خودروی برنامه ریزی شده خود را کنسل کردند، اما نتوانستند خودروی جایگزین را انتخاب کنند، نگران نباشند. زیرا در چنین شرایطی همچنان اولویت قبلی آنها محفوظ است و خودرو را به موقع تحویل خواهند گرفت. اما در صورتی که متقاضی خودروی جدید را انتخاب کند، اما وجه خودرو را در مدت زمان تعیین شده از سوی خودروساز به حساب خودروساز واریز نکند، اولویت حذف خواهد شد.

منبع شفقنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=25674

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.